Tuesday, April 11, 2006

Блог гэж юу вэ?

Сайн байцгаана уу?. Би анх удаа блог бичиж байна. Блог гэдэг ямар байх ёстой вэ?. Үүнд хариулт олж чадахгүй юм. Үүнийг бичсэнээрээ ямар ашиг тустай вэ?. Өөрт ямар нэгэн зүйл авчирч өгөх юм уу? гээд олон зүйл толгойд эргэлдээд байх юм. Чухамдаа би блог бичиж яах гэж байна. Би өөрийгөө л нээх гэж байна. Тиймээ би яагаад бичиж болохгүй гэж. Энд юугаа бичнэв өөрийн дур. Юуг, яаж ч бичиж болох юм байна. Харин тэгэхдээ хүнд ухаарал, сургамж, зэмлэл, сургаал болохуйц зүйл бичвэл ямар гоё вэ тэ. Гэхдээ интернэтэд бичихээс өмнө өөрийн тэмдэглэлийн дэвтэр дээр өөрийн бодол санаагаа бичиж байсан. Одоо харин өөрийн санаж яваа зүйлээ бусдад дэлгэх гээд үүнийг тэрлэж байна. Би өдий хүртлээ хүний бичиж байсан тэмдэглэл, зохиолыг уншиж байсан бол одоо өөрийн бичсэн тэрхэн бодлоо туурвиж өөрийгөө илэрхийлэх болно.

No comments: